شب های بیمار...

متن مرتبط با «پارادوكس» در سایت شب های بیمار... نوشته شده است

پارادوكس، داستان چگونگي دادن و رفتن! بده بره!

  • نیلوبلاگ

    سطحي فكر ميكنم. خيلي سطحي. عمقش جنونه... چجوري پارادوكس اين هفته و گوش نكنه؟ ..... پ ن : xa0"پاشو" گفتن تو بلندم ميكنه وقتي با كله ميام پايين. اينكه هربار وقتي ميگي "درست ميشه همه چيز"xa0باورت ميكنم ، با اينكه ميدونم نميشه. xa0درست نشد، درست نميشه...xa0...

    ادامه مطلب